IX V MM

Specific discussion about Wikimedia editors and editing of Wikimedia project pages.
Post Reply
EarlStatler

IX V MM

Post by EarlStatler » Mon Nov 06, 2017 2:43 pm

Just to save this, I will tell later what is going on. Autistic idiots who are molesting someone.

*Userpage

Beste lezer,

Het is mooi geweest...

Ik neem afscheid van Wikipedia als gebruiker. Wikipedia op zich is een geniaal concept, maar jammer genoeg wordt deze bevolkt door een idiote community die veel meer aandacht schenkt aan het vitten op kleine regeltjes in plaats van Wikipediapagina’s controleren op waarheden enz.

Geloof mij als u dit leest. Ik ben absoluut niet de eerste die met deze (soortgelijke) klacht komt. Mensen die onder een anoniem Ip-adres bewerken, lopen aanzienlijk minder kans om te zien hoe hun werk kapotgemaakt wordt dan gebruikers. Geloof me. Ik heb echt heel veel pagina's op die manier kunnen aanmaken en bewerken. Ik heb dan ook gemerkt dat telkens wanneer ik in discussie ging met andere gebruikers, pagina's die door mij aangemaakt waren, genomineerd werden voor verwijdering. Discussie en overleg zijn twee begrippen die niet bestaan bij de Wikipedia-gebruikers. Wanneer je jezelf niet naar hun verstikkende regels schikt, is het eenvoudig en wordt je geblokkeerd...

Ik wil wel allen die mij geholpen hebben hartelijk bedanken. Dit zijn dan ook de tolerante gebruikers die een beginner ondersteunen en hulp aanbieden. Dit zijn natuurlijk ook niet de gebruikers die een ander uitschelden en vervolgens niet worden bestraft, omdat hun soortgenoten alle vorm van debat radicaal negeren. De tekst die hier staat, blijft staan. Mensen die het nodig vinden om hieronder zure boodschappen achterlaten, behoren tot het bewijs van deze klacht. Deze tekst blijft staan. Dit is een aanklacht. Dit zijn de "95 stellingen van Wikipedia" die gespijkerd staan op de poort van de ivoren toren van de Wikipediacommunity... Ik hoop dat de toekomst meer efficiëntie, tolerantie en meer openheid voor debat brengt, maar ik vrees ervoor...

Hoogachtend

IX V M

*https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... 01#IX_V_MM

Blokkade

Beste IX V MM,

Naar aanleiding van dit verzoek heb ik u voor de duur van drie dagen geblokkeerd. Het voeren van een bewerkingsoorlog over een afgehandeld blokverzoek is niet de bedoeling want die verzoeken laten we staan voor het archief. Natuur12 (overleg) 6 nov 2017 19:33 (CET)
If you're in a dogfight, become a cat!

Post Reply